Politica anularii comenzilor

 / Politica anularii comenzilor

În cazul anulării unei comenzi, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp prin intermediul formularului de contact sau  telefonic, transmițând numărul comenzii sau ce serviciu ati achizitionat. 

Pentru a beneficia de restituirea banilor, te rugăm sa ai în vedere următoarele condiții de returnare a produselor și anularea serviciilor:
– in cazul in care anulati un serviciu de închiriere spre exemplu va rugam sa ne contactați cat mai rapid prin metodele mai sus amintite

Modalitate de returnare:
– te rugăm sa ne instiintezi de intenția de a returna produsele, printr-un e-mail la adresa board@supacademy.ro, care sa conțină: numărul comenzii, serviciul/serviciile pe care dorești sa le anulezi (gasesti aceste detalii în mesajele de confirmare primite după efectuarea comenzii)
– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibilă de plata
– termenul de restituire al banilor este de maximum 15 zile calendaristice
– orice solicitare de refund va fi discutată direct cu SupAcademy.

Schimb de servicii:
– poți opta și pentru schimbarea serviciilor
– schimbul se va face dupa ce stabilim prin email și telefon cu ce serviciu se va face schimbul
– schimbul este gratuit 
SupAcademy poate anula Comanda efectuata de către Utilizator, fără nicio notificare prealabilă  și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  1. a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de SupAcademy, în cazul plății online;
  3. c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;

Iti Multumim!

X