Politica de livrare a serviciilor Supacademy

 / Politica de livrare a serviciilor Supacademy

1.Definitii si termeni

SupAcademy.ro – este denumirea comerciala a SURF TRIP INTERNATIONAL S.R.L
cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, str. Viesparilor, nr. 36, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub numarul J40/9517/2020, avand
CUI 42891007, cont bancar RO73INGB0000999911136652, deschis la ING Bank, nr. de telefon: 0756046099, adresa de email este board@supacademy.ro
Vanzator – Supacademy.ro.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.
Site – magazinul online gazduit la adresa web supacademy.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achizitiona Servicii de pe Site.

Servicii– orice serviciu listat pe Site, inclusiv serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului încheiat.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

  1. Modalitatea de plata și livrare a serviciilor Supacademy

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe site-ul supacademy.ro, prin adaugarea Serviciilor dorite în coșul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Dacă alegeți plata online, aceasta va trebui efectuată înaintea livrării serviciilor. Pentru a se asigura un sistem securizat de cumpărături online, detaliile cardului dumneavoastră de debit/credit vor fi criptate pentru a preveni posibilitatea de a fi interceptate de către terțe persoane. De asemenea, banca dumneavoastră emitentă a cardului al cărui posesor sunteți poate efectua controale de securitate și vă poate confirma plasarea comenzii. Procesatorul de plăți contractat de magazinul Supacademy nu efectuează conversie valutară. Toate prețurile sunt în RON. Plățile online sunt procesate de către MobilPay, produs al companiei NETOPIA Payments SRL.

 Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Serviciu este disponibil pentru achizitie in măsura în care exista  disponibilitate pentru aceasta. Adaugarea unui Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a serviciului respectiv.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, în orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului Serviciilor. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de către Cumparator, în urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata să pretindă celeilalte daune-interese. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea contacta Vanzatorul la adresa de email board@supacademy.ro. În cazul în care Cumparatorul solicita retragerea din Contract, suma va fi returnată în contul bancar al Cumparatorului.
Pentru a intra în  posesia Serviciilor achizitionate se va contacta Vanzatorul pentru a verifica disponibilitatea serviciilor sau a persoanelor implicate în serviciile achizitionate (ex: instructorul de surf). Se va folosi  formularul de contact de la pagina:
https://www.supacademy.ro/ sau  numarul de telefon +40756046099
 În momentul în care se achizitioneaza un serviciu de închiriere de echipamente se va tine cont de următoarele:

  1. Cumparatorul ii incumba obligatia de a plati pretul de 30 lei pentru 20 de minute de folosinta, numit taxa defolosinta.
  1. Cumparatorul se obliga sa inapoieze echipamentul incredintat spre folosinta, la momentul stabilit in formular,parte integranta a prezentului contract si in conditiile in care le-a primit.
  1. Cumparatorul are obligatia de a plati contravaloarea echipamentului pe care l-a pierdut, defectat, deteriorat.

4.1 Cumparatorul se obliga a folosi echipamentul ca un bun proprietar pe toata durata inchirierii.
4.2 Orice deteriorare a acestui echipament va naste in sarcina locatarului obligatia de dezdaunare, obligatie care include, dar nu se limiteaza la cheltuielile privitoare le reparatii, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli
efectuate pentru remedierea defectiunilor.

  1. Prevederile prezentului contract se completeaza cu dispozitiile incluse in Regulamentul de functionare, care face parte integranta din prezentul contract.
  1. Acordurile de participare, financiar si insusire a riscurilor destinate locatarului
  1. Acord de participare si insusire a riscurilor In legatura cu serviciile oferite de catre exploatantul echipamentului de agrement SURF ACADEMY INTERNATIONAL SRL

Iti Multumim!

X